środa, 16 lipca 2014

ZAPOWIEDŹ: Mara Dyer. Tajemnica - Polecam !!!


 
  • Data wydania:  10 wrzesień 2014
    Wydawca: GW Foksal/ YA!
    Gatunek: YA, thriller
    Seria: Mara Dyer #1
    Ilość stron: 480






                                                                                    Światowy bestseller czytany przez miliony czytelniczek zakochanych w parze bohaterów.
Każdy kryje w sobie tajemnicę, wystarczy ją obudzić.
 
Kim jest Mara Dyer?
W tajemniczych okolicznościach giną dwie dziewczyny, przyjaciółki głównej bohaterki. Wygląda na to, że ich śmierć została przepowiedziana, ktoś wiedział co si się wydarzy.
Powieść z paranormalnym twistem i przesłaniem: pozory mylą. Spodoba się nastolatkom płci żeńskiej, szczególnie, że główna bohaterka – wbrew przestrogom – zakochuje się w najbardziej nieodpowiednim i intrygującym chłopaku ze szkoły.
Michelle Hodkin – opowiada o sobie: w wieku szesnastu lat, straciłam prawa do własnej duszy, grając w pokera z piratami na południe od Natchez. Wkrótce potem dołączyłam do trupy i podróżowałam po świecie. Wszystko to działo się przed napisaniem pierwszej powieści The Unbecoming of Mara Dyer. Uprzedzam, że nie jestem wiarygodnym narratorem własnego życia.
 
Mam ogromną ochotę na tę książkę a Wy?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz