poniedziałek, 3 listopada 2014

Wyzwanie: Noszę to, co czytam!


Niebawem na blogu ruszy cykl: „Noszę to, co czytam”

Zabawa ma na celu pokazanie swojej (mojej) pasji, oraz uświadomienie innym, że jest ona wartościowa i piękna. Moje przyszłe video-recenzje będą zawierały elementy związane z recenzowaną powieścią. Wypatrujcie kolejnej relacji, zarówno książka jak i koszulka przepiękne. Najlepsze inspiracje znalazłam na stronie sklepu KaRoKa! ( kliknij tu)Piękne wzory intrygują i przyciągają uwagę, a koszulki są ekologiczne. Pokażmy innym, że warto eksponować rzeczy, które się kocha a być może i skłonić do sięgnięcia po książkę.

Zachęcam do zabawy!!!
 
 

2 komentarze:

  1. Kupowałam z tej firmy mnóstwo koszulek. Ludzie początkowo sie ze mnie śmieli. Ale potem zrobiło się to modne, zaczęły takie koszulki nosić gwiazdy, nawet za granicą. Więc i ceny podskoczyły i już nie mogę pozwolić sobie na nowe egzemplarze :/

    OdpowiedzUsuń