piątek, 10 czerwca 2016

Konkurs: Niebezpieczne kłamstwa! Fitzpatrick Becca

Zapraszam na Konkurs! Tym razem na fanpage bloga! Wystarczy kliknąć TU!
Stella to nie jest moje prawdziwe imię.
Thunder Basin w Nebrasce nie jest moim prawdziwym domem.
To nie jest moje prawdziwe życie.

Po tym jak byłam świadkiem groźnego przestępstwa, zostałam objęta programem ochrony świadków i wysłana do spokojnego miasteczka na końcu świata. Moje życie rozpadło się na milion kawałków. Nie potrafię się tu odnaleźć. Miałam rozpocząć ostatni rok liceum. Miałam być z chłopakiem, którego kocham, ale zostaliśmy rozdzieleni. Teraz w moim życiu pojawił się ktoś inny – czy mogę mu zaufać? Coraz trudniej jest mi ukrywać uczucia. Coraz trudniej jest też kłamać… Im bardziej czuję się bezpieczna, tym większe grozi mi niebezpieczeństwo.

Książka dostępna TU!

1 komentarz:

  1. Na konkurs się nie skuszę, ponieważ posiadam swój egzemplarz... co prawda w wersji e-book, ale zawsze... wszystkim uczestnikom życzę jednak powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń