wtorek, 20 września 2016

Konkurs! Złap licznik 200 000 i wygraj zakładkę + książkę niespodziankę :)


Kochani, jak widzicie, powoli zbliżamy się do 200 000 wyświetleń, za co Wam bardzo dziękuję! Z tej okazji mam dla Was konkurs, w którym do wygrania jest śliczna zakładka z aniołkiem + książka niespodzianka!

Zasady są proste: 
  • Wygrywa osoba która jako pierwsza prześle na mój e-mail: szulikmonia@interia.eu zdjęcie licznika z mojego bloga, na którym pojawi się liczba 200 000 wyświetleń. Musi to być zdjęcie, nie screen (zrzut ekranu)! 
  • W tytule wiadomości należy wpisać: "Mam licznik! 200 000)
  • Nagrodą będzie nowa zakładka, widoczna na zdjęciu. Dodatkową nagrodą jest książka niespodzianka (raz czytana).
  • W konkursie może wziąć udział każdy, kto posiada adres korespondencyjny na terenie Polski (nie wysyłam nagród za granicę). 
  • Nieprawidłowe zgłoszenia nie będą brane pod uwagę.
Powodzenia!
Zachęcam do polubienia fanpage bloga! TU!

Wyniki!!!
Poszło Wam ekspresowo, a jako pierwsza zdjęcie przysłała: Katarzyna Bieńkowska
Gratuluję!!!
Skoro tak bardzo podobał Wam się ten konkurs, będę robić go częściej. Najbliższy na FB na 1500 polubień!

   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz