czwartek, 21 września 2017

"Sekretnik Szeptuchy. Co każda Słowianka wiedzieć powinna" Miszczuk Katarzyna Berenika - recenzja

„Sekretnik Szeptuchy. Co każdy Słowianin wiedzieć powinien”, to prawdziwa gratka dla fanów serii KWIAT PAPROCI! Jestem wielką fanką wszelkich dodatków, czy też gadżetów nawiązujące do ulubionych serii, a ten „Sekretnik” jest cudowny. 






1.      Kalendarz! Tak, przede wszystkim jest to dziennik i chyba tylko do niego mam małe uwagi. Na końcu znajduje się kalendarz na 2017,2018 i 2019 rok z zaznaczeniem świąt i dni tygodnia. Co się tyczy ogólnego dziennika, to nie podoba mi się to, iż nie ma uwzględnionych dni tygodnia, a z pewnością jest to podstawa. Być może zdecydowano się na taki zabieg ze względów praktycznych, by kalendarz posłużył znacznie dłużej niż jeden rok. 



2.      Książka! W tym „Sekretniku” znajdziecie nie tylko fragmenty pierwszych trzech tomów serii, ale i „Przesilenia”, którego premiera jest przewidziana na 2018 r. Te krótkie urywki ogromnie zaostrzają apetyt na kolejny tom! Jeśli ktoś ma ochotę na więcej, to dwa opowiadania znajdujące się w dzienniku, troszkę złagodzą niedosyt! Mam nadzieję, że kolejny tom zostanie wzbogacony o te opowiadania.

3.      Porady Szeptuchy! Dziennik w nie obfituje i są w dużej mierze zabawnym i miłym dodatkiem.



4.      Kolorowanka! To chyba mój ulubiony element tego dziennika. Piękne ilustrację, obrazują sceny z książek. Przy odrobinie chęci można tchnąć w nie życie i pokolorować. Seria o Gosławie doczekała się własnej kolorowanki! WOW! 

„Sekretnik Szeptuchy” polecam wszystkim fanom serii i nie tylko! 7/10



Dziękuję!





1 komentarz:

  1. Nie wiem czy skusze się na sekretnik, ale mam ochotę na cykl, do którego jest dodatkiem :)

    OdpowiedzUsuń