czwartek, 3 września 2015

Moja książkowa jesień!



Jesień to czas idealny dla moli książkowych. Jej główną zaletą są wydłużające się wieczory i więcej czasu na czytanie. I tu pojawia się problem. Co czytać? Wybór bardzo trudny i skomplikowany, dlatego postanowiłam wam w tym pomóc. Pod spodem znajdziecie listę trzech ulubionych tytułów, które darze wielkim sentymentem i mam nadzieję, że pomoże wam to w wyborze. Nie są to przypadkowe tytuły, jednak historie, które wpłynęły na moje postrzeganie czytelniczego świata.

 
     1.  „Kochając pana Danielsa”- Wow, tylko to nieustannie ciśnie mi się na usta. Historia związku uczennicy i nauczyciela. Jeśli ktoś myśli, że to już było i ta książka go nie zaskoczy, to powinien niezwłocznie wymazać swoje pojęcie na ten temat. Ashlyn i Daniel nauczą was wiele o życiu, począwszy od śmierci do życia i tak naprawdę odpowiedz na pytanie, co jest łatwiejsze, życie czy śmierć?  Nie jest takie proste. Ta dwójka cierpi, płacze, śmieje się i kocha z tak porażającą intensywnością, że przeżywałam tę historię w równym stopniu, co Ashlyn i Daniel. Bohaterowie szukali swojego złota, czyli najbardziej wartościowej rzeczy, która sprawia, że są szczęśliwi, ja również odnalazłam swoje złoto w postaci tej książki. Pani Brittainy C. Cherry sprawiła, że stałam się bardzo bogatym człowiekiem. Musicie przeczytać, by zrozumieć wyjątkowość tej powieści, która zabierze was w piękną i bolesną drogę, w której nie zabraknie szczerego śmiechu.

Są książki, do których przeczytania nie powinno się namawiać. Ta do takich należy. Człowiek powinien sam łaknąć i pożądać emocji, które ze sobą niesie ta powieść, samemu dążyć do poznania tej historii, a po przeżyciu tej przygody, nieść w świat wieść o wyjątkowości Ashlyn i Daniela.

Książka dostępna TU! 

2.„Urodzona o północy” autorstwa C.C. Hunter, to idealna pozycja nie tylko dla młodzieży, ale i każdego fana fantastyki i romansu paranormalnego. Jest to historia Kylie, która nie radząc sobie z problemami, jedzie na obóz dla trudnej młodzieży, gdzie szybko się przekonuję, że świat, który znała jest tylko ułudą a ziemie zamieszkują najróżniejsze stworzenia nadnaturalne. Informacja ta burzy życie dziewczyny, jednocześnie dając możliwości na nowa przyszłość. Zakochałam się w książce od pierwszej strony i ucieszy was fakt, że pięciotomowy cykl został już w całości u nas wydany, a to daje ogromną ilość mile spędzonych jesiennych wieczorów. Polecam nie tylko ten tom, ale całą serię, w której można się zatracić, ponieważ książki tętnią życiem, przygodą, miłością i walką zapewniając niezapomniane wrażenia. 
Książki dostępne TU!

3. „Invocato” pani Agnieszki Tomaszewskiej- ta książka została wydana u nas już kilka lat temu, ale niezmiennie ją kocham. Co dziwne, pierwsze kilkanaście stron, były dla mnie prawdziwym wyzwaniem i kiedy udało mi się przez nie przebrnąć, przeżyłam coś, co ciężko wyrazić słowami. Nigdy nie pokusiłam się o zrecenzowanie tej powieści, ponieważ nie jestem pewna czy byłabym wstanie w pełni oddać majestat tej pozycji. Jest to książka złożona i tak skomplikowana, że niektóre szczegóły dojrzałam dopiero po kilku miesiącach. Nie jest to literatura poważna, lecz fantastyka, jednak w najlepszym wydaniu. Miasto Samobójców, to całkowicie nowy świat i poznając go doświadczyłam najlepszych, czytelniczych chwil w życiu. „Invocato” czytałam siedem, a może nawet więcej razy, śmiejąc się i płacząc w tych samych momentach, ta książka nigdy mi się nie znudzi. Polecam całym swoim, zapatrzonym w książki sercem. 
 Książa dostępna TU!


Post  powstał w ramach  akcji „Jesień z Feerią”
Zapraszam do wzięcia udziału w wydarzeniu TU!
gdzie znajdziecie wile ciekawych informacji i konkursów!
Zachęcam również do polubienia strony wydawnictwa TU!

13 komentarzy:

  1. Tak, właśnie uwielbiam jesień za te długie wieczory :) A na „Invocato” mam wielką ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dobry wybór ! :)

      Usuń
    2. Zgadzam się, Invocato jest genialne!

      Usuń
    3. dałabym się pokroić za księgę 2 :(

      Usuń
    4. Jak robiłam wywiad z Autorką, to zapytałam o kontynuację, powiedziała, że dopieszcza ją, ale skoro wydawnictwo pierwszej części upadło, to chyba raczej musiałaby na nowo wydać pierwszą itd.. więc nie wiem czy coś z tego wyjdzie :(

      Usuń
    5. właśnie tego się obawiam, na fb miała coś ogłosić, ale nic z tego nie wyszło :(

      Usuń
  2. Jesień jest piękna jak i piękne i ciekawe książki. :) Z tą serią możliwe że się bliżej zapoznam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż nie mogę doczekać się jesiennych wieczorów z gorącą czekoladą i książką :) Ciekawa jestem "Kochając pana Danielsa" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam chęć na tego Pana Danielsa:) Pomyślę nad udziałem w tym konkursie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepiękna i niezawodna, więc mam nadzieję, że się skusisz :)

      Usuń
  5. "Kochając pana Danielsa" chodzi za mną, ale zostawiam ją sobie na przyszły rok;)

    OdpowiedzUsuń