niedziela, 8 maja 2016

"Królewna Śnieżka. Magia kolorowania"- recenzja



Kolorowanki coraz częściej goszczą w moim domu, a ta obecność jest wysoce pożądana. Im więcej koloruję, tym moje coraz bardziej się kształtują. Uwielbiam wzory związane z naturą, magia oraz książkami. 


Kiedy trafiłam na „Królewnę Śnieżkę” nie było mowy o żadnych wątpliwościach, tylko od razu zdecydowałam się na tę pozycję. 


„Królewna Śnieżka” to nie tylko kolorowanka. Jest również krótką opowiastką, dobrze nam znanej bajki. Podoba mi się, że można znaleźć w niej wzory związane z przyrodą, szczególnie z kwiatami, ale nie tylko to w niej znajdziecie. Postaci znane z bajki, również znaleźli swoje miejsce na kartach kolorowanki. Każdy znajdzie w niej coś dla siebie. Dzięki niej spróbowałam kolorowania twarzy i choć to było moje pierwsze podejście, to jestem zadowolona z efektu. Kolorowanie ludzi bardzo mnie motywowało, a efekt końcowy był prawdziwą nagrodą.



„Królewna Śnieżka. Magia kolorowania” bardzo mi się podobała nie tylko ze względu na wzory, ale i jakość wydania. Kartki nie są śnieżnobiałe i gładkie, lecz lekko matowe i minimalnie żółtawe. Idealnie się po nich rysuję. Nie trzeba mocno przyciskać kredki. Oczywiście wszystko zależy, od jakości posiadanych kredek. Nie musicie posiadać profesjonalnego zestawu, by zacząć kolorować, szczególnie polecam kredki Grand oraz Colorino kids, które z pewnością się sprawdzą, a cena jest bardzo przystępna. 


Kolorowankę jak najbardziej polecam i życzę miłej zabawy! 5/6


Dziękuję!!!
Kolorowanka dostępna TU!

7 komentarzy:

  1. Ja raz wzięłam kolorowankę do ręki i ba! nawet coś tam pokolorowałam. Strasznie to pracochłonne, ale efekt świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przyznaję, że trochę czasu schodzi na kolorowanie, ale po wykonaniu zadania, czuję ogromne zadowolenie

      Usuń
  2. Cudowne wzory *.* I tak z ciekawości - jakich kredek używasz?
    Pozdrawiam cieplutko ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. głównie używam kredek Grand. Miałam 6 kolorów, bo więcej nie mogłam dostać. Trudno je dostać. Udało mi się zdobyć 12 i są super, tym bardziej, że tanie! kolory żywe i intensywne. Wczoraj znalazłam na allegro zestaw 24 kolorów i od razu zamówiłam. Tu używam również kredek bezdrzewnych progresso koh i noor i są lekko twarde, ale również mają ładne i mocne kolory. na długo starczają jednak przy ostrzeniu jedna już się złamała w pół, nie wiem czy tak mają, czy to po prostu przypadek. dłużej ich poużywam to będę wiedziała i podzielę się wrażeniami w następnej recenzji.

      Usuń
  3. Super jest ta kolorowanka, chętnie bym przygarnęła, chociaż znając mnie pokolorowałabym jeden obrazek i odłożyłabym. Podobnie jak było z ''Tatuażami''. Kupiłam, pokolorowałam jeden i obecnie leży zapomniana na półce. Może to dlatego, że wzory były dość słabe i przypominała raczej kolorowankę dla dzieci a nie kreatywną. Obrazek, który kolorujesz mi się podoba, róże tak samo, więc myślę że to czas kupić coś nowego i próbować ponownie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli brak Ci regularności w kolorowaniu to zamiast kupować całe albumy z kolorowankami lepiej korzystaj z serwisów internetowych gdzie wydrukujesz sobie za darmo pojedyncze kolorowanki. Tu masz np. dwie ciekawe i zupełnie darmowe stronki:
      Printable coloring pages
      Kolorowanki

      Usuń
  4. Ciekawa jestem tych kolorowanek od dawna. Ta wydaje się być bardzo baśniowa, z ciekawymi wzorami, toteż chętnie się w nią kiedyś zaopatrzę :)

    OdpowiedzUsuń