piątek, 27 maja 2016

"Zaczarowane istoty" Anastasia Catris [kolorowanki dla dorosłych]- recenzja


Kolorowanki to moja nowa pasja. Są określane mianem antystresowych, lecz dla mnie są przyjemną chwilą oddechu. Pozwalają na rozwój zdolności manualnych, oraz zapewniają dobrą zabawę na kilka godzin.
„Zaczarowane istoty” autorstwa Anastasi Catris niezwykle mnie urzekły. Jak sam tytuł sugeruje, bohaterami są nieziemskie stworzenia. W kolorowankach uwielbiam to, iż można kolorować jak się chce i nie trzeba ściśle trzymać się realnych barw. Wzory są jednostronne, a ja lubię takie rozwiązanie. Dzięki temu nie trzeba się martwić, że coś przebiję na drugą stronę i zniszczy kolejną kolorowankę.

Trudność nie jest wygórowana, niektóre wzory są nawet łatwe. Jeśli ktoś szuka skomplikowanej kolorowanki, to ta z pewnością nie jest dla niego. Kolorowanie to pracochłonne zajęcie. Ukończenie jednej pracy zajmuję kilka godzin, dlatego „Zaczarowane istoty” są doskonałym rozwiązaniem, bo trudność jest zróżnicowana i na początek można zająć się prostszymi rysunkami.
Największą zaletą „Zaczarowanych istot” są piękne, magiczne stworzenia widniejące na stronach kolorowanki. Centaury, syreny, elfy oraz wiele innych cudownych osobników, dają szerokie pole do popisu i czekają, aż ktoś tchnie w nie życie.
Dajcie się porwać i uwolnijcie marzenia, dzięki odrobinie fantazji można stworzyć niezwykłe obrazy, a efekt końcowy ogromnie satysfakcjonuję.
Wydawnictwo Amber wydaję cała serię autorstwa Pani Catris, więc jeśli ta kolorowanka do Was nie przemawia, to z pewnością znajdziecie coś dla siebie w innych jej zbiorach.
Polecam 4+/6


Dziękuję!

Kolorowanka dostępna TU!

6 komentarzy:

  1. Niewątpliwie jest co kolorować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kolorowanki, a ta jest super. Ślicznie pokolorowałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie za mało mam cierpliwości, by kolorować takie misterne ilustracje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz ciekawy styl pisania i świetnie dobierasz kolory w kolorowankach. Jednym słowem idealnie nadajesz się do recenzowania kolorowanek:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oho widzę, że nie tylko ja odnalazłem nową pasję. Nawet nie podejrzewałem, że kolorowanki mogą mieć tak zbawienny wpływ na psychikę. Polecam każdemu po stresującymn dniu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super są tego rodzaju kolorowanki dla dorosłych. Jeżeli na start nie chcecie wydawać pieniędzy i kupować można spróbować z alternatywncyh wersji znaleźionych w sieci. Jeżeli Wam się po takim kolorowaniu spodobają to można kupić książeczki

    OdpowiedzUsuń