wtorek, 27 września 2016

"Manic Botanic" Vinnik Irina - recenzja [kolorowanka]


Manic Botanic to jedna z trudniejszych kolorowanek, z jakimi się zetknęłam, a w ostatnim czasie koloruje coraz więcej. Nim zabierzemy się do pracy warto zaopatrzyć się w kredki, które mają dobrą pigmentację i zagwarantują piękny i efektowny obraz. Próbowałam przeróżnych marek i cały czas powracam do bardzo dobrych jakościowo i w przystępnej cenie mondeluzów firmy koh-i-noor. Kiedy już przygotujemy miejsce pracy, kredki i oczywiście samą kolorowankę, zapomnienie o otaczającym nas świecie jest gwarantowane.
Kolorowanie niektórzy postrzegają, jako zajęcie tylko dla dzieci, ale to właśnie dorośli powinni zainteresować się tym sposobem spędzania czasu. Rozwija kreatywność, zmusza do myślenia oraz pobudza uśpione rejony mózgu. Cudowny sposób na nudę. Manic Motanic to kolorowanka twórcy „Krainy bazgrołów”, z którą niestety się nie zetknęłam, ale ta praca mnie zachwyciła. Wzory są trudne i skomplikowane, a do tego pracochłonne. Świat przyrody, zwierząt i niezwykłych barw staje przed nami otworem i to My, uzbrojeni w kredki możemy powołać go do życia.

Liczne szczegóły przyprawiają o zawrót głowy i wymagają ogromnego nakładu pracy, nie zawsze wszystko mi wychodziło i choć efekt końcowy nie do końca mnie zadowolił, to poczułam jeszcze większą motywację do podjęcia pracy nad nową kolorowanką, szczególnie, że wzory przykuwają wzrok i zachwycają pomysłowością.
Manic Botanic polecam wszystkim fanom kolorowania! 5/6

Dziękuję!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz