sobota, 24 stycznia 2015

"Wybór Crossa" Sylvia Day- zapowiedź


12 komentarzy:

  1. Nawet nie wiesz, jak się cieszę na ten czwarty tom! Mam go dostać do recenzji na dniach i jestem pewna, że mimo sesji od razu się za niego zabiorę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sciagnij z chomika juz jest ale zaden szal niedosyt i tyle

      Usuń
    2. Podasz link do tego chomika?

      Usuń
  2. Ja jeszcze tej serii nie zaczęłam, ale może gdy wreszcie się odważę, to spędzę przy niej miłe chwile :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie do tej serii w ogóle nie ciągnie, ale to chyba przez to, że wszędzie o niej słychać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hmm?? ja juz WYBÓR CROSSA:) przeczytałam !!! ,piekna ,ale pozostaje wielki niedosyt!!niecierpliwie czekam na następna!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko pozazdrościć :)

      Usuń
    2. Tak długo przyszło nam czekać na IV część i szczerze mówiąc zawiedziona jestem podwójnie. I oczekiwaniem i książką. Ta część nie wniosła nic nowego. Problem Megumi wyjaśniony szybko i bez echa, udział Bretta znikomy. A Eva i Gideon tylko się kłócili i przepraszali w wiadomy sposób. Miałam wrażenie, że autorce skończyły się pomysły i napisała tę część na siłę. Bardzo duży niedosyt!

      Usuń
  5. A gdzie można kupić skoro premiera dopiero jutro?

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy juz wiadomo że będzie kolejna część?

    OdpowiedzUsuń
  7. Na stronie Sylvii Day widnieje informacja iż piąta część czeka na wszelkie pozwolenia wydawców i jak tylko wszystko uzgodnią to pojawi się na rynku. Będzie to ostatnia część.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I bardzo dobrze, bo autorka ciagnie już serię trochę na siłę.
      Ta część najsłabsza niestety.

      Usuń