niedziela, 7 sierpnia 2016

"Kolorowanki erotyczne" Hanna Bakuła- recenzja



Hanna Bakuła jest znaną pisarką i malarką. To autorką wielu książek, rzeźb ceramicznych oraz akwareli o tematyce erotycznej.

„Kolorowanki erotyczne” zainteresowały mnie nie tylko na temat, ale i charakterystyczną kreskę artystki. Znajdziecie w niej 30 oryginalnych rysunków, dzięki którym zaznacie chwili wytchnienia i rozwiniecie zdolności manualne.

Świetna i niepowtarzalna zabawa. Każdy rysunek opatrzony jest w krótką notkę, wyjaśniająca sens pracy oraz cenne rady, które z jednej strony pomagają, ale stanowią również wyzwanie dla tych mniej kreatywnych rysowników. Prace są łatwe, lecz można je kolorować dowolną techniką. Idealna do wykorzystania kredek akwarelowych, techniką na mokro. 


Gotowa praca pięknie wygląda, lecz czerwone wstawki stanowiły dla mnie problem i często mi przeszkadzały. Jakość wydania bardzo mnie zaskoczyła i szczerze powiem, że nawet niepokolorowana robi wrażenie. Jest to kolorowanka, którą po ukończeniu można postawić na półce i prezentować gościom, gdyż jest odważna, urocza i piękna!  

4+/6
 Dziękuję!

2 komentarze:

  1. Nie jestem przekonana jeszcze całkowicie do kolorowanek, ale ta zupełnie mnie nie zachwyca. Jakieś dziwne te obrazki albo po prostu nie w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam, że takowe istnieją. Ależ ktoś miał rewelacyjny pomysł.

    OdpowiedzUsuń