Co zawiera:
-27 kafelków frakcji Rzeźbiarzy Natury z rewersem w kolorze niebieskim
-27 kafelków frakcji Inżynierów Światłą z rewersem w kolorze
pomarańczowym
-1 kafelek Magicznego Zamku
-5 żetonów Mocy Budynków
- 8 żetonów Bonusu
Dla kogo:
Gra jest przeznaczona dla 2graczy w wieku 7+
Czas gry:
Ok. 25 minut
Opinia:
Wyobraźcie sobie magiczną krainę, która została zniszczona
przez złego czarnoksiężnika! Legendarne frakcję magów mogą odmienić losy
Fantazji i odbudować wyniszczoną przez wojnę krainę. W tym celu należy wcielić
się w potężnych Rzeźbiarzy Natury lub Inżynierów Światła. Cel szczytny, ale
wygrywa ten, kto ma większą… Fantazję!
Fabuła gry bardzo mi się podoba, być może, dlatego, że
jestem wielbicielką wszystkiego, co magiczne.
„Fantazja” to kolejna gra kafelkowa, w jaką miałam okazję zagrać. Kto
jeszcze nigdy nie zetknął się z taką formą gry, to spieszę z wyjaśnieniami. Gra
kafelkowa to taka, w której nie ma planszy, kostki lub pionków. Są takie
sytuację, w który gra jest pozbawiona wszystkich tych rzeczy i „Fantazja” jest
właśnie tego przykładem. Gra składa się kafelków i kilku żetonów. Wydaję się,
że jest to gra prosta i na swój sposób przewidywalna, jednak nic bardziej
mylnego!
Piękne wykonanie, fabuła oraz barwne ilustracje robią
wrażenie, jednak przebieg gry całkowicie mnie zaskoczył. Nie będę zagłębiała
się w szczegóły i zasady gry, gdyż instrukcja w zrozumiały sposób wyjaśnia owe
zasady. Cel gry jest jasny, lecz by wygrać należy trochę pomyśleć i poddać się
wyobraźni. Losowość odgrywa tu pewną rolę, niemniej jednak duży wpływ na
przebieg gry ma sam uczestnik rozgrywki i to od niego wiele zależy. Nie
spodziewałam się tak wielu zwrotów akcji, co miło mnie zaskoczyło. Jest to gra
dla 2 graczy i bardzo podoba mi się taka forma gry.
„Fantazja” potrafi zapewnić wieczór pełen wrażeń! Fabuł
wciąga, a solidne wykonanie jest dodatkowym atutem. Jak najbardziej polecam
fanom planszówek i miłośnikom magicznych przygód. 7/10!
Dziękuję!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz