piątek, 18 listopada 2016

"Dobra nowina. Historie biblijne" Billy Graham- recenzja


„Dobra Nowina. Historie biblijne” to książka nie tylko dla dzieci, lecz również dla rodziców, dziadków i każdego, kto pragnie bliskiego spotkania z Bogiem.
Przepiękna szata graficzna, cudowne ilustracje, duży format oraz gruba, twarda okładka niewątpliwie cieszą oko, jednak błędnie założyłam, że to lektura dla najmłodszych. Oczywiście strony w całości pokryte obrazkami, wzbudzają zainteresowanie dziecka i wywołują ogrom pytań, to treść nie należy do najłatwiejszych.
W książce znajdziecie wybrane fragmenty ze Starego i Nowego Testamentu w odpowiedniej kolejności. Każdy rozdział, jeśli tak mogę to nazwać, jest zatytułowany i sugeruję, czego będzie dotyczył. W każdym znajdują się fragmenty z Pisma Świętego oraz komentarz Billy’ego Grahama. Nie mnie oceniać Pismo Święte, jednak nie zawsze są to fragmenty zrozumiale, czy też posiadają ukryte znaczenie, które trudno wyłuskać z treści. Doskonałym pomysłem i do tego ogromnie wartościowym, okazały się komentarze B. Grahama. Były to chwile zadumy, a autor zyskał moją całkowita uwagę. Jego słowa i niezłomna wiara mają moc i czytając książkę, czułam jakbym doświadczała kazania, pięknego i dającego nadzieję.
 „Dobra Nowina. Historie biblijne” to mądra, ciepła i pouczająca książka. Dzięki komentarzom zrozumiałam wiele kwestii i poczułam miłość Boga. Billy Graham jest wybitnym ewangelizatorem, teologiem i kaznodzieją, który całe życie poświęcił na pomoc ludziom. W prosty, lecz piękny sposób tłumaczy Słowo Boże i wiele wartościowych rzeczy można wynieść z tej książki dla siebie i tylko od nas zależy, czy wykorzystamy tę szansę.
Polecam!
Dziękuję !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz