sobota, 10 grudnia 2016

Silver- wyniki konkursu!


Kochani, zaskoczyliście mnie swoimi pomysłami, a przy niektórych uroniłam nawet łezkę. Nagrodzić chciałabym kilka prac, ale zwycięzca może być tylko jeden. Prezentuje zwycięską prace i proszę autora o kontakt mailowy. (szulikmonia@interia.eu)


"Moim pierwszym pomysłem było wkradniecie się do snu wroga, aby mu tak po ludzku „nabruździć”. Ale nie, szkoda byłoby mi marnować mojej umiejętności na zwykłą zemstę, skoro nawet kandydata na ofiarę byłoby mi trudno znaleźć.
Druga myśl: włamać się do umysłu jakiegoś super inteligentnego naukowca, zapamiętać jak najwięcej informacji i następnego dnia opublikować jego pomysły jako swoje.  Bogactwo, sława i poważanie miałabym zapewnione do końca życia. Tylko jeden problem: to byłaby zwykła kradzież, więc odpada.
Trzecim kandydatem na ofiarę mógłby zostać mój były chłopak.  Dowiedziałabym się, o czym myśli przeciwna płeć i jak mnie postrzega. To byłoby pouczające, ale niewykonalne – nie mam byłych chłopaków.
Podczas pisania tej odpowiedzi, wyraźnie słyszę płynącą z pokoju obok piosenkę – oczywiście, siostra zawsze musi mieć głośno puszczoną muzykę. I właśnie dzięki niej, odpowiem, kogo odwiedziłabym we śnie – Anetę. Trochę z braku innych pomysłów, ale równocześnie wydaje mi się to mądrym posunięciem. Nasza relacja z siostrą opiera się na dogryzaniu (przynajmniej z mojej strony), zaczepkach, ale też dbaniu o siebie nawzajem. I chociaż na głos bym tego nie powiedziała, chcę, żeby była szczęśliwa. Dlatego też wkroczyłabym do jej snu i próbowałabym go upiększyć. Nie chciałabym, aby podświadomie rozpamiętywała poprzednią kłótnię z chłopakiem lub śniła jeden z koszmarów. Nie, zmieniłabym jej sen na taki, aby następnego dnia wstała wypoczęta i z uśmiechem na ustach. Dzięki temu byłabym usatysfakcjonowana, że moja zdolność do wchodzenia w czyjeś senne marzenia się przydała.
I tak zupełnie przy okazji może dowiedziałabym się paru sekretów, które bardzo chciałabym poznać, ale nikt mi nie chce o nich powiedzieć ;) "
Postanowiłam przyznać wyróżnienia dla Pani, która lubi karaibski rum, morską bryzę i niesamowitą Czarną Perłę, również proszę o kontakt z dopiskiem wyróżnienie.
Gratuluję wszystkim uczestnikom, którzy obnażyli przede mną swoje
pragnienia i marzenia, bo każda praca zasługuje na uznanie. 
Pozdrawiam
Monika :)

1 komentarz: